Ουίλιαμ – Χάρι: Διαψεύδουν δημοσίευμα βρετανικής εφημερίδας…

- in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
harry-william-arthro234

Η ανακοίνωσή δεν διασαφηνίζει σε ποιο δημοσίευμα αναφέρεται, αλλά Βρετανικά Μέσα εικάζουν ότι πρόκειται για άρθρο των Times. 

Δημοσίευμα βρετανικής εφημερίδας, που αναφέρεται στη σχέση τους, διαψεύδουν λίγες ώρες πριν από την οικογενειακή σύνοδο στο Σάντριγχαμ οι πρίγκιπες Χάρι και Ουίλιαμ. 

Η κοινή δήλωση, εξ ονόματος του Δούκα του Σάσεξ και του Δούκα του Κέιμπριτζ, που δόθηκε πριν από λίγη ώρα στη δημοσιότητα αναφέρει: «Παρά τις ξεκάθαρες διαψεύσεις, μία ψευδής είδηση δημοσιεύτηκε σήμερα σε εφημερίδα του Ηνωμένου Βασιλείου με εικασίες, αναφορικά με τη σχέση του Δούκα του Σάσεξ και του Δούκα του Κέιμπριτζ. Για τους αδελφούς που ενδιαφέρονται τόσο βαθιά για τα θέματα που αφορούν την ψυχική υγεία, η χρήση της γλώσσας με αυτό τον προκλητικό τρόπο είναι προσβλητική και δυνητικά επιβλαβής».

Η ανακοίνωσή δεν διασαφηνίζει σε ποιο δημοσίευμα αναφέρεται, αλλά Βρετανικά Μέσα εικάζουν ότι πρόκειται για το άρθρο των Times με τίτλο: «Οι πρίγκιπες «έπεσαν», επειδή ο Ουίλιαμ δεν ήταν φιλικός με τη Μέγκαν».

Διαβάστε Επίσης

Εντοπίστηκε κύτταρο που «ενδέχεται να θεραπεύει όλους τους καρκίνoυς»

Πηγή: Dr. Ellis/Emory University, Department of Pathology/CDC via